Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
  
Strona główna Aktualności Napisz do nas Galeria Mapa serwisu
Środa    21 lutego 2018 imieniny obchodzi: Eleonora, Feliks, Kiejstus  
szukaj
Urząd Gminy Stare Kurowo
Gmina Stare Kurowo
Przyjazny urząd- co, jak załatwić?
OPS Stare Kurowo
Gminny Ośrodek Kultury
Stowarzyszenia
Inwestycje
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
Projekty POKL
Edukacja
Biblioteka
Parafia Stare Kurowo
Dzienniki Urzędowe
Zarząd Gminny ZOSP RP w Starym Kurowie
Czystsze Powietrze
  

















 
Online: 8 odwiedzin: 2242248
  
Informacja o naborze wniosków na odbiór wyrobów zawierających azbest

                                                 Stare Kurowo, dnia 06 lutego 2018 r.

 

 

INFORMACJA

 

Wójt Gminy Stare Kurowo informuje o możliwości dofinansowania zadań polegających na demontażu, zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu lub zabezpieczeniu wyrobów zawierających azbest, z terenów nieruchomości będących w posiadaniu osób będących właścicielami lub mających tytuł prawny do władania nieruchomością na podstawie umowy użyczenia, dzierżawy, najmu lub innej formy korzystania z nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Stare Kurowo.

 

Środki finansowe przeznaczone na udzielenie dotacji pochodzić będą z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.

 

W związku z powyższym właściciele lub użytkownicy nieruchomości zainteresowani dotacją, planujący usunięcie azbestu w okresie do 29 lipca 2018 roku, winni złożyć wniosek o dotację na realizację tego zadania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 kwietnia 2018 roku w godzinach pracy Urzędu Gminy.

 

Do wniosku należy dołączyć:

 

1)  kopię dokumentu potwierdzającego prawo własności nieruchomości (lub budynku) lub tytuł prawny do władania nieruchomością.

2) kopię dokumentu potwierdzającego zgłoszenie robót związanych z demontażem materiałów budowlanych zawierających azbest lub pozwolenia na budowę (w zależności od zakresu wykonywanych prac) wydanego przez Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu tego organu; przedmiotowe zaświadczenie musi być przedłożone w tut. Urzędzie, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót przez Wykonawcę – w przypadku utylizacji azbestu wraz z demontażem z dachu,

3) kopię mapy z zaznaczonym miejscem występowania wyrobów zawierających azbest na danej posesji,

4) oświadczenie właściciela nieruchomości ws. użyczenia gruntów na czas usuwania azbestu.

 

Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i/lub przekazały do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest.

 

Wszelkie informacje oraz dokumenty można uzyskać w Urzędzie Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, pok. 2 lub 6; 66-540 Stare Kurowo, tel. 95 7615052 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stare Kurowo.

 

                                                         

                                                                 Wójt Gminy Stare Kurowo  

                                                                     (-) Wiesław Własak

 

 
«« wstecz
drukuj wyślij ten link
Do pobrania
 
Oświadczenie
Wniosek
Regulamin
   
  
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  
Zapraszamy do zapoznania się ze zbiorem zdjęć w naszej galerii.
  
  
FUNDUSZ SOŁECKI na 2016r. |
© 2006 - 2018 Stare Kurowo. All rights reserved.