Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
  
Strona główna Aktualności Napisz do nas Galeria Mapa serwisu
Piątek    20 października 2017 imieniny obchodzi: Ireny, Kleopatry, Jana  
szukaj
Urząd Gminy Stare Kurowo
Gmina Stare Kurowo
Przyjazny urząd- co, jak załatwić?
OPS Stare Kurowo
Gminny Ośrodek Kultury
Stowarzyszenia
Inwestycje
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
Projekty POKL
Edukacja
Biblioteka
Parafia Stare Kurowo
Dzienniki Urzędowe
Zarząd Gminny ZOSP RP w Starym Kurowie
Czystsze Powietrze
  

















 
Online: 4 odwiedzin: 2030649
  
AZBEST- nabór wniosków

Stare Kurowo, dnia 12 marca 2015 r.

INFORMACJA

Wójt Gminy Stare Kurowo informuje o możliwości dofinansowania zadań polegających na demontażu, zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu lub zabezpieczeniu wyrobów zawierających azbest, z terenów nieruchomości będących w posiadaniu osób będących właścicielami lub mających tytuł prawny do władania nieruchomością na podstawie umowy użyczenia, dzierżawy, najmu lub innej formy korzystania z nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Stare Kurowo.

Środki finansowe przeznaczone na udzielenie dotacji pochodzić będą z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.

W związku z powyższym właściciele lub użytkownicy nieruchomości zainteresowani dotacją, planujący usunięcie azbestu w okresie do 31 lipca 2015 roku, winni złożyć wniosek o dotację na realizację tego zadania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 kwietnia 2015 roku w godzinach pracy Urzędu Gminy.

Do wniosku należy dołączyć:

1) kopię dokumentu potwierdzającego prawo własności nieruchomości (lub budynku) lub tytuł prawny do władania nieruchomością.

2) kopię dokumentu potwierdzającego zgłoszenie robót związanych z demontażem materiałów budowlanych zawierających azbest lub pozwolenia na budowę (w zależności od zakresu wykonywanych prac) wydanego przez Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu tego organu; przedmiotowe zaświadczenie musi być przedłożone w tut. Urzędzie, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót przez Wykonawcę – o ile dotyczy,

3) kopię mapy z zaznaczonym miejscem występowania wyrobów zawierających azbest na danej posesji,

4) oświadczenie właściciela nieruchomości ws. użyczenia gruntów na czas wykonywania prac budowlanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu). Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.

Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i/lub przekazały do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest.

Wszelkie informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Stare Kurowo,

ul. Daszyńskiego 1, pok. 2 lub 6; 66-540 Stare Kurowo, tel. 95 7615052.

                                                            Wójt Gminy Stare Kurowo

                                                                  (-) Wiesław Własak

 
«« wstecz
drukuj wyślij ten link
Do pobrania
 
Informacja o naborze wniosków.
Regulamin
Oświadczenie
Wniosek
   
  
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  
Zapraszamy do zapoznania się ze zbiorem zdjęć w naszej galerii.
  
  
FUNDUSZ SOŁECKI na 2016r. |
© 2006 - 2017 Stare Kurowo. All rights reserved.